Czyżby NIEUDOKUMENTOWANA ingerencja w SPRZĘT przez WINDOWS???

Autor: jeo stancey <jeostancey_at_gmail.com>
Data: Thu 16 Jun 2011 - 16:44:42 MET DST

Jeszcze raz odnośnie tej dyskusji: http://tinyurl.com/6emqn4v
Jednak chyba to sprawa softłerowa, może coś z drajwerem do dysku?
Otoż wymieniony został dysk na nowy, jak radziliście. Tylko, że...
PROBLEM POWRACA!
Ale tym razem precyzyjnie popatrzyłem jak, co, gdzie i kiedy. Otoż,
ten problem zaczyna się dziać - ALE tylko na jednym systemie
operacyjnym! Tzn. spośród innych zainstalowanych na tym komputerze: są
XP1, Linuks, i XP2.
Ten problem, czyli jakieś zawieszanie się kompa i potem problemy z
dyskiem, butowaniem butlołdera nawet, istnieje tylko na XP1 (albo
bezpośrednio po dłuższej 'zabawie' na tym systemie).
Jak tylko to się zaczyna to butuję na inny system, np. ten XP2 i
wszystko wraca do normy. Sprawdzam i skanuję programem HDTune - i
wszystko OK. Potem robię to tym samsungowym i też OK. Jak widzicie
unikam tego co tam zrobiłem z pierwszym dyskiem: sprawdzenie HDTune
spod tego systemu XP1 (a od tego się zaczęło: jak HDTune wysypał
mnóstwo uszkodzonych sektorów i zacząłem wtedy pisać ne tę grupę)

Ten system XP1 jest SZCZEGÓLNY, mianowice po zainstalowaniu go, kiedy
partycja systemowa okazała się, że jest z literką "E" to wziałem
ręcznie pozmieniałem wszytsko w Rejestrze itd. na literkę "C".
Oczywiście trzeba było użyć programików typu Funduc Registry Toolkit:
 http://www.funduc.com/registry_toolkit.htm
Tak więc po tym trochę mozolnym pozamienianiu literek partycji gdzie
siedzi Windows system zdawał się pracować OK, z literką "C". Tak jest
od pónad pół roku i jedyne co to... ten dziwny kłopot z dyskiem - ale
TYLKO spod tego "przemianowanego" systemu XP!

Czyżby Microsoft "coś tam" zawarł w drajwerze do HDD co GŁĘBOKO gmera
w jego BEBECHACH?