Re: Laptop / pudlo na AMD Brazos do 1500 pln

Autor: Gil <gilboa_at_op.pl>
Data: Wed 15 Jun 2011 - 19:19:01 MET DST

"Q" <no@spam.pl> wrote in message news:it9tca$c13$1@news.net.icm.edu.pl...
> Szukam niedrogiego laptopa, ew. pudelka HTPC,
> na AMD Fusion a dokladnie E-350 Zacate (badz szybszym)
> w granicach 1500zl.
> Jakies inne propozycje?

Zotac Zbox HD ID 11 na Atomie C2D 1,66 oraz Nvidia Ion2 albo nowszy.
Tego kupiusz już za ok 750 zł bez HDD i ram.
Mam taki zestaw od 10 miesięcy i jest super. Zużywa około 22W. Max 28W z TV
donglem. Plus zuzycie monitora.
Nareszcie komputer może być non stop włączony.
Wydajność Zacate wcale nie jest wyższa od Ion2/Atom. Może minimalnie lepszy
w zużyciu energii.
Generalnie zachęcam do nettopów. Jak masz miejsce na stałe stanowisko to
nettop plus monitor daje dużo większą ergonomie i przyjemność z korzystania
z komputera niż laptop.