Re: ile pamieci [HTML]

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Wed 15 Jun 2011 - 02:46:24 MET DST

W dniu 2011-06-14 08:30, RadoslawF pisze:

> Chętnie kupię pod warunkiem że nie są to specjalne wersje do
> drukarek i faktycznie mają 128MB.
> No i nie pomyliłaś tych simów z SDRAMem jak ten sprzedający:
> http://allegro.pl/pamiec-ram-simm-64mb-i-128mb-tanio-i1643824373.html

Mogę jeszcze jutro sprawdzić, wyciągnę z szafy i obejrzę. Kości pamięci
do komputera chyba jako PC 100. Jedna 128 mb i dwie po 64 mb (chyba) W
razie czego pieniędzy nie chcę. Chyba, że ewentualnie za przesyłkę
pocztową. Mam jeszcze do kompletu stację dyskietek z IBM-a, kartę
dźwiękową Sound Blaster, śrubki i jeszcze jakieś detale.

--
animka