zewnętrzny dysk do tunera ADB 2850 ST BoxFish napisał...

Autor: Marek <marek.grupy_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 14 Jun 2011 - 16:26:18 MET DST

Kiedys pytałem o dysk do ADB 2850.

Jedna z odpowiedzii (boxfish0 sugerowała zakup storystation 1TB. Ponieważ
temat był dość dawno, nieco go odświeżam, z pytaniem do BoxFish własnie :))

W dniu 2011-05-24 11:49, Marek pisze:

> A jaki to model ?

> coś taiego ?
> http://www.ceneo.pl/2531440

> Pracuje non stop ?

Moje ostatnie pytanie dodtyczy właśnie głośnośi dysku i "podnoszenia się" z
uśpienie podczas programowanego nocnego nagrywania: chcę kupić ten dysk
tylko 2 wątpliwości pozostały :)

1. Czy w odległości metry od łóżka będzie go słychać ?
2. Wyłącza się po kilku minutach- to zaleta ale jak piszesz też wada. Jak
działa przy programowanym nagrywaniu= ma się nagrać coś od np 3 w nocy,
dekoder próbuje sie z dyskiem dogadać, a dysk się dopiero rozpędza. Jak to
działa ?

Byłbym wdzięczny za odpowiedź, brak dysku mi coraz bardziej doskwiera :))