Laptop IBM T23-wylacza sie

Autor: kołcz <kol_at_cz.com>
Data: Mon 13 Jun 2011 - 13:02:22 MET DST

Mam takiego wiekowego już laptopa. Przegrzewał się i warczał wiatrak,
więc rozkręciłem go i przeczyściłem. Niestety po złożeniu z powrotem do
kupy, komputer wyłącza się sam po minucie i nie wiem co jest grane, nie
zdąży się nawet system załadować. Bateria była od dawna martwa i
korzystałem tylko z zasilacza, takie same objawy są gdy jest wsadzona
lub nie. Nic nie ułamałem, procesor nie jest gorący, to co tu się
dzieje?