Re: Karta WiFi

Autor: Dominik & Co <dominik.alaszewskinagmailu_at_com.invalid>
Data: Mon 13 Jun 2011 - 08:02:59 MET DST

W dniu 11-06-2011 19:54, Eneuel Leszek Ciszewski rzecze:

> Po 10 wtyczce będziesz pamiętał. ;)

E, nie zamierzam tyle tego tłuc :-)

Chciałem podkreślić inną sprawę: zaciskanie wtyczek znałem tylko
z teorii ("tak się robi"), dawno temu na studiach widziałem też,
jak kolega wykonywał zaciskanie za pomocą śrubokręta :-)

Stąd musiałem odszukać układ kabelków, dlatego też zakupiłem
jednak zaciskarkę, mimo że wiedziałem, iż przyda się
może kilka razy (zrobiłem w sumie 8 wtyczek- 1 kabel do pokoju
dziecka, 1 do sypialni, 1 kabel router-modem kablowy, 1 kabel
router-serwerek -te ostatnie krótkie i w sumie raczej tylko dla
próby i nabrania wprawy). I uważam, bogatszy o to doświadczenie,
że jeśli ktoś wie, za który koniec trzyma się lutownicę,
to zaciskanie wtyczek to bułka z masłem, nawet jeśli robi
się to pierwszy raz w życiu.

--
Dominik (& kąpany)