Re: Upaly vs karty graficzne pasywnie chlodzone (?)

Autor: Feromon <fer0m0n_at_wp.pl>
Data: Sun 12 Jun 2011 - 23:55:21 MET DST

Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomości
news:isn9p6$qqd$1@news.task.gda.pl...
> Jestem ciekaw jakie temperatury osiagaja teraz,
> w te upalne dni (30*C) karty graficzne chlodzone
> pasywnie.
> Chodzi mi glownie o Radeony HD 5xxx w idle
> przy otwartej / zamknietej budzie.
> (oczywiscie trybu 3D i innych marek tez jestem ciekaw)

Nie znam temperatury, ale moim dzieciom kilka lat wstecz w upały spaliła się
nawet karta chłodzona aktywnie.

A jak w innym kompie zastosowałem kartę o chłodzeniu pasywnym, to prawie
upiekła
mi kartę muzyczną wsadzoną w slot obok.

Więc - dokładnie o jaką temperaturę chodzi?
Niepowtarzalnie maksymalną dla przypadkowego modelu?
Komputerom do pracy należy zapewnić odpowiednią temperaturę otoczenia.

Feromon