Re: Monitor Philipsa

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sun 12 Jun 2011 - 13:54:17 MET DST

Dnia Sat, 11 Jun 2011 21:54:12 +0200, =Marcos= napisał(a):

> O, tu możesz przeczytać jakiego rodzaju masz gwarancję:
> http://www.lcd4you.pl/norma_iso_134062.php
> Ten monitor ma panele "klasy 2", czyli może mieć około 18 różnego rodzaju
> wadliwych pikseli, zanim zacznie działać gwarancja (oczywiście upraszczam,
> bo są różne zastrzeżenia, ale podsumowując tak to działa). Droższe monitory
> mają klasę 1, wtedy producent wymienia nawet w przypadku problemu z jednym
> pikselem (niektórzy w całym przebiegu gwarancji, inni przez pierwsze 30 dni;
> jeśli ma być jakaś wada pikseli to często się pojawia w pierwszych dniach).

Monitory z matrycami klasy I to możesz spotkać co najwyżej w
wyspecjalizowanym sprzęcie dedykowanym do zastosowań medycznych. "Rewelacje"
o tego rodzaju matrycach w "cywilnych" monitorach, to zwykła ściema. :)

[ Ciekawe dlaczego pieniądze odkładane na "czarną godzinę" wydaje się na   ]
[ ślub?                                                   (JoeMonster.org) ]