Re: Padniety PC na plycie Abit NF-M2 - co dalej ?

Autor: OMSON <omson_at_auto-graf.pl>
Data: Sun 12 Jun 2011 - 01:00:59 MET DST

Wojtek Skrzypinski ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

> Dalej juz troche OT, bo zastanawiam sie co zrobic, aby po wymianie
> plyty dalej dzialala Vista. Czy da sie sflashowac dowolna inna plyte,
> aby przedstawiala sie systemowi tym samym ID czy tez musi byc to
> dokladnie ten sam model plyty, ktory powinienem oddac do
> sflashowania ?

Z mojego doświadczenia wynika, że jeden raz zainstalowany OS, powinien
przyjąć kolejna płytę (nawet jeśli jest na kompletnie innym chipsecie).
Przerabiałem tak: Gigabyte na Intel 865PE, ASRock na VIA 880Ultra,
ASRock na ATI RS600... Wcześniej (dotyczy starszych płyt) przyznam, że
OS nie chciał wstać (kończyło się BSODem) - ale nie należy z góry
zakładać niepowodzenia. W wymienionych przypadkach, instalowałem tylko
wymagane sterowniki i system sam sobie wszystko "maglował" (oczywiście
chodzi o tÄ… samÄ… instancjÄ™ systemu).
Po prostu spróbuj tą Vistę z nową płytą i już ;)

Pzdr, OMSON