Re: Laptop 17' poniżej 2k zł.

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sun 12 Jun 2011 - 00:16:28 MET DST

"ToMasz" it0jbq$bf8$1@inews.gazeta.pl

> Bez problemu

To byłoby dobre. :) Może jeszcze do tego Panasonicka?

> po co ludziom windows? parę stówek! marnie go widzisz? - nic nie zagraża
> jego egzystencji i dominacji. Po co ludziom MS ofiice, skoro 98%
> użytkowników nie wykorzystuje wiecej niż 2% możliwości? Jakieś problemy
> ma z tego tytułu MS?

Ja raczej ;) nie używam M$ Office. :)

Kiedyś chciałem mieć komputer, aby pisać programy.
Może kiedyś powrócę do pisania. :)

> Jakoś tak sie utarło ze PC to jedyna droga i tak długo zostanie. Tak jak
> TV w naszych domach króluje, choć oglądać niema czego. Również auta mają
> na licznikach 230km/h gdzie 99%polaków nie powinna przekroczyć 90km. -

Poza miastami drogi są słabe -- przynajmniej wokoło Białegostoku, ale
w mieście nieraz dochodziłem prawie do 200 km/h -- moje Volvo nie ciągnie
tyle, ile miałoby ciągnąć (bodajże 205 ma ciągnąć) zgodnie z homologacją.

> będą i będą miały sie dobrze. Będą produkowane i sprzedawane bo
> są pożądane. Mikroskopijan świadomość wyborów kupowanych produktów
> zapewnia ich egzystencjie.

:)

Jak z plecakami po pięć stówek złotych zamiast po pięć złotych? :)

   Trzeba kupić dziecku, bo inne dzieci takie plecaki mają.

A dziecko nie ma w zamian za to pieniędzy na potrzebne książki. :)
(i dziczeje -- ale ma ładny plecaczek)

> Również krytycznie patrząc na świat pozdrawiam

Mnie żal tylko dzieci i innych ludzi żyjących pod czyjąś opieką -- dorośli
(samodzielni) mnie raczej cieszą, gdy marnują swój szmal. :)

> PS co do linuksa, to poczytaj o nim. linux embedded

Po co mam czytać? :) Przerabiałem Linuksa wielokrotnie.
Kilkanaście... Może i ponad ćwierć setki różnych wersji...

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'