Re: dysk przenośny 2,5" USB 3.0

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sat 11 Jun 2011 - 23:54:22 MET DST

On 2011-06-11 18:07, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> "Rafał Łukawski" isnvjh$jci$1@news.onet.pl

> WD potrafił do USB 2.0 dać dysk na 7200 rpm -- bo ten dysk miał
> jakąś ochronę antywstrząsową.

Wsadzić można, wydaje mi się jednak, że ma to znaczenie głównie
marketingowe. WD w swoich dyskach 2.5" daje mozliwosc zmniejszenia
poboru pradu przy starcie (zworka), tym samym lepiej pracuja one jako
dyski na interfejsie USB2.0 (mniej problemów z zasilaniem przy starcie)

> Tak. Ale po co komu USB 3 w dysku, skoro komputerów z USB 3 jak na
> lekarstwo? :)

Oj to już nie taka nowość, komputer można rozbudować za parę zł,
notebooka trudniej, aczkolwiek jeżeli jeszcze nie przestali to już
wkrótce przestaną produkować sprzęt z USB2.0. Po prostu nie ma to
uzasadnienia, USB3.0 praktycznie nie zwiększa kosztów.

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/