Re: Mocowanie plastikowe pod radiatorem procesora i gdzie to kupić [Wawa]?

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Fri 10 Jun 2011 - 16:54:16 MET DST

Użytkownik "Jacek Kalinski" <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> napisał w
wiadomości news:slrniv4579.k15.jacek_kal@nntp.dyski.one.pl...
>W płycie głównej Gigabyte GA-M61PME-S2
> (rysunek: http://www.gigabyte.eu/fileupload/product/2/2755/887.jpg )
> ułamał się podczas pracy komputera, plastikowy zaczep podstawki
> wentylatora procesora (czarny zatrzask z lewej strony).
> Próbuję zlokalizować, gdzie można taki element (całe czarne gniazdo)
> kupić w Warszawie, ale... nie wiem jak to nazwać i po czym szukać?

możesz definitywnie rozwiązać ten problem kupując np. Mugen II jedyna wada
to cena niestety. A tak najlepiej szukaj zepsutych płyt z am2.
W jednym przypadku udało mi się taki problem rozwiązać na szybko plastikową
opaską zaciskową do kabli.
np. taka
http://allegro.pl/opaski-zaciskowe-kablowe-200mm-x2-5mm-inne-wymiary-i1633995973.html
Ważne aby był dość mocny i zębatka trzymała. Koszt to jakieś 3-5 zł w
sklepie elektrycznym. Najwygodniej jak ma około 20cm długości.