Re: Laptop 17' poniżej 2k zł.

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Fri 10 Jun 2011 - 09:58:56 MET DST

Dnia 2011-06-09, o godz. 20:31:12
Artur Frydel <artur.frydel@gmail.com> napisał(a):

> Poproszono mnie o pomoc w zkaupie laptopa. Wymagania; 17' matryca i
> cena poniżej 2000zł. Reszta w zasadzie nieważna. Przeznaczenie;
> laptop jako stacja internetowa dla starszej osoby. Sporadycznie
> Office, czasem jakiś film. Laptop będzie pracował w 90% stacjonarnie.
> Okazyjnie będzie przewożony w parę miejsc.
>
> Rozważam zakup tego urządzenia;
> http://www.skapiec.pl/site/cat/17/comp/2248028_techniczne
>
> Proszę o komentarze, ewentualnie rady - może warto kupić coś innego?

Dołóż ciut więcej. Najtańszych modele po roku/dówch używania
zaczynają się rozsypywać. Parametry OK ale co z tego jak jakość
wykonania jest po prostu żałosna. :-( Po pewnym czasie całośc skrzypi,
pojawiają się pęknięcia obudowy etc. Przećwiczone na kilkunastu tanich
notebookach. Zastanów się czy mobilność jest naprawdę potrzebna - jeśli
to ma być zamiast komputera stacjonarnego to może się okazać że nigdy
nie ruszy z biurka. Jeśli nie musiałoby to byc mobilne to zerknij np.
na jakiś nettop - np. na Asusa eee EB1501P czy coś podobnego plus
monitor. Jeśli ma to być jednak przenośne to może jakiś netbook ~12
cali plus większy monitor tam gdzie będzie stał? To co ma robić ten
komp jest na tyle proste że właściwie każda maszyna podoła a jakość
komputera i wyświetlanego na monitorze obrazu będzie zdecydowanie
lepsza niż na tanim laptopie 17 cali. Czasami warto na spokojnie
jeszcze raz oszacować potrzeby i nie iść za modą że każdy musi mieć
notebook.

Zdrówko