Re: Karta WiFi

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Thu 09 Jun 2011 - 16:19:28 MET DST

"Borneq" napisał:

> Mam przyłączony kablem z routera do karty sieciowej w komputerze

No tak, ale przecieĹĽ komputer przenosisz do innego pokoju, gdzie tego
kabelka, jak rozumiem, nie będzie. Dlatego zresztą rozglądasz się za kartą
Wi-Fi. Więc między czym chcesz przełączać?

> Musiał bym mieć dodatkową kartę WiFi, przy instalacji za pierwszym razem
> zapyta
> o kod liczbowy.

Klucz do WEP lub hasło WPA, zależy jakie masz szyfrowanie na routerze. Ale
co to ma wspólngo z tym przełączaniem, bo nadal nie rozumiem?

JoteR