Re: dysk przenośny 2,5" USB 3.0

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Wed 08 Jun 2011 - 14:39:34 MET DST

On 2011-06-08 13:12, radar wrote:
> Szukam takiego dysku co by miał zwykłe złącze A USB 3.0 a nie micro USB
> 3.0. Znalazłem na razie tylko PQI 566 ale ten dysk ma 1/3 mniejszą
> wydajność niż Adata NH01 z którym się teraz bujam.
> To micro to kawał gówna jest, strasznie delikatne...

Jeżeli zależy Ci na wydajności i konkretnym łączu, poszukaj obudowy,
która ma USB3.0 (normalne) i wrzuc tam np:
WD5000BEKT
WD7500BEKT (bardzo trwale i szybkie)

Producenci dyskow przenosnych zazwyczaj NIE DEKLARUJA co wrzucaja do
srodka. Na jednym dysku mozesz dostawac zupelnie inne wyniki niz na
innym z tej samej serii.

Jedna z serii Revolteca
(http://luktronik.pl/pl/p/Revoltec-Obudowa-HDD-2.5-USB3.0-EX-206-ALU-Line-II/289)
miala pelne USB, nie wiem jednak czy mozna teraz ja dostac.

pozdr.