[offtopic] w7 zablokowane wyswietlanie wideo na stronie sprzedawcy jablek

Autor: atm <__at_vp.pl>
Data: Tue 07 Jun 2011 - 21:30:54 MET DST

Witam,
Nikt mi nie pomogl na grupie poswieconej windowsowi, wiec moze tutaj
znajdzie sie dobra dusza.
Jakis czas temu podczas przegladania strony Apple pojawil sie komunikat,
ze (z tego co pamietam) strona chce uzyskac dostep do...
Dalem "blokuj" jednak wydaje mi sie, ze wlasnie od tego momentu mam
zablkokowany
dostep do wszelkich materialow wideo na tej stronie (zarowno pod FF, IE
i Safari). Pojawia sie logo QT, panel sterowania ponizej i koniec.
Przegladalem Zapore Windows lecz nie znalazlem tam niczego co
sugerowaloby przyblokowanie tej wlasnie strony. Bylbym wdzieczny za
podpowiedz - chcialbym zobaczyc jak to Stefan ciekawie prawi o nowych
ficzerach jego wynalazkow ;]
Pozdrawiam