Re: ile pamieci

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.USUNTO.pl>
Data: Tue 07 Jun 2011 - 13:54:29 MET DST

W dniu 2011-06-07 10:31, RadoslawF pisze:

> Ja też nie, tylko ze to niczego nie dowodzi.

Dowodzi braku potrzeby używania XP do grania, jak się miało Vistę.

> Tyle że to niewykształcony margines

Dobrze wiedzieć, że niewykształcony margines może mieć tytuły naukowe.

> a na temat wieszania
> się i nie działania gier na Viście sporo się naczytałem.

A ja czytałem, że Elvis żyje. Wiesz jaką wartość miała ta lektura?
Mi się nic nie wieszało pod Vistą - chcesz nie wierzyć - proszę bardzo.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."