odlaczanie dysku zewnetrznego

Autor: <fir_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 06 Jun 2011 - 10:47:29 MET DST

hej, kupilem ostatnio dysk twardy zewnetrzny duzy WD 1 terabajt (w
komputroniku za 230z) i wszystko dziala super tylko nie wiem jak to
jest z odlaczaniem tego sprzetu - czy mam najpierw wylaczyc kompa pozniej
wyjac dysk; czy tez np czy moge wylaczyc dysk w dowolnym momencie
(wyciagajac zasilacz z gniazdka itp) jak to jest?
czy moge wyjac dysk gdy hibernuje kompa (zwykle hibernuje a nie wylaczam)
tak samo jak jest z tym wyciaganiem zasilacza- sa jakies reguly
postepowania; poki co ze dwa razy winda pokazala informacje
ze nie moga zapisac czegostam ale z danych na dysku na oko nic
mi nie zniknelo