Re: chciałem sobie zmierzyć prędkość łącza i...

Autor: Jawi <tajny_at_poufny.pl>
Data: Sun 05 Jun 2011 - 11:57:29 MET DST

W dniu 2011-06-04 22:40, qwerty pisze:
> Użytkownik "Czarek" napisał w wiadomości grup
>
> Czym? Przecież to są średnie parametry łącza.
Co to są średnie parametry łącza?
Mając łącze 2, 6,20 czy 50Mb/s, ktoś może powiedzieć że łącze mam
szybkie albo wolne?
Łącze, każdy wybiera sobie takie, jakie potrzebuje, ewentualnie z braku
możliwości technicznych, takie jakie może maks. mieć.
Do poczty, www, po co mi łącze 20 - 30Mb?
Animka chwali się łączem, 30Mb, nie napisze, jak wykorzystuje tą
przepustowość łącza, bo się okaże, że korzysta z 512kb.
Wtedy to się nie ma co chwalić, bo okaże się że klient kupił to co
operator chciał by on kupił, a nie to czego potrzebuje.
Mam sąsiada który od lat korzysta z 1Mb. Wtedy płacił kupę kasy, ale od
lat łącza nie zmienił, mimo, że płaci ułamek tego co 10 lat temu.
Szybsze x2 łącze to różnica 5 pln, ale jemu niepotrzebne, a
najbiedniejszy nie jest.