Re: chciałem sobie zmierzyć prędkość łącza i...

Autor: Przemek <raz_at_onet.pl>
Data: Sat 04 Jun 2011 - 22:29:31 MET DST

animka nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
> Pytałeś, żeby sprawdzić jakie kto ma połączenie.
> A może głupie pytanie zadałeś?

Prosił żeby sprawdzić jakie kto ma łacze a jakie wyniki w tym tescie, zeby
sprawdzić rozbieżności. Ty podałaś tylko wynik testu, czyli o kant stołu
rozbić Twoje dane. Czemu mnie to nie dziwi?
Wiesz... Jak jestna osoba mówi Ci, że jestes osłem olej, ale jak mówi to
parę, zacznij szukać siodła :/
Przem