Re: EEE PC i zewnętrzny monitor

Autor: Paweł <pawel.neo_at_neostrada.pl>
Data: Thu 02 Jun 2011 - 13:31:44 MET DST

W dniu 2011-06-02 11:57, monter pisze:
> Na początek spróbuj zainstalować aktualny driver i oprogramowanie dla
> karty graficznej, abyś mógł albo skrótem na klawiaturze albo za pomocą
> ustawień grafiki wybrać sobie aktywne wyjście dla obrazu.

Coś sobie właśnie przypomniałem. Ten PC ma mały ekran. Standardowe
oprogramowanie pozwalało pracować z wirtualną rozdzielczością ekranu.
Tzn. pulpit miał dużą rozdzielczość a fizyczny wyświetlacz pokazywał
tylko jego część. Prawdopodobnie w przypadku TV włącza się właśnie ten
tryb. Nie mogę sobie jednak przypomnieć jak nazywa się ta funkcja gdzie
ją można wyłączyć.