Głośniki Creative 2.1

Autor: Taz <taz_at_iplan.pl>
Data: Wed 01 Jun 2011 - 19:12:19 MET DST

Witam,

Chcę zakupić głośniki creative i zastanawiałem się nad modelem
Inspire T3130.
Przejrzałem opinie i natknąłem się na kilka, w których pisze się o
problemie średnich tonów. No i wykonanie - brzydkie satelity.

Alternatywą były by Inspire A320.
Moc co prawda mniejsza, bo 2 x 4W + 8W niskotonowy.

Nie potrafię znaleźć opinii o tym zestawie.
Dla Inspire T3130 jest ich dużo.

Czy ktoś może posiada te głośniki (A320), lub słyszał jak grają?
Może być też jakiś link do opinii.
Głównie chodzi mi o jakośc dźwięku względem np. T3130 no i
czy 8W mocy głośnika niskotonowego była by wystarczająca dla
 średniej wielkości pomieszczenia, tak, żeby był jakiś efekt.

--
Pozdrawiam