Obym nie zalowal :)

Autor: Waldek <niet_at_niet.net>
Data: Wed 01 Jun 2011 - 12:37:48 MET DST

No dobra, chyba wreszcie trafilem na netbooka ktory powinien mi odpowiadac
Jest to model Asusa 1015B z matowa matryca i Brazosem C50 + HD6250
zastanawialem sie nad Acerem 722 ale skutecznie odstraszalo mnie lusterko,
no i jakby nie patrzec 10" jest jednak bardziej mobilne od 12 ;)
W razie potrzeby powinien posluzyc za zewnetrzny odtwarzacz - jest HDMI & USB3
szkoda ze jest tylko jedno gniazdo na RAM - zamowilem 2GB.

Pozostaje miec nadzieje, ze te "komputerki" (asus) nie rozlatuja sie same z
siebie ;)

Pozdrawiam