Re: Laptop 17cali do multimediów, netu i ogólnych zastosowań.

Autor: Mirek Ptak <nieprawdziwy_at_nieprawdziwy.pl>
Data: Tue 31 May 2011 - 12:13:36 MET DST

Dnia 2011-05-29 03:02, *bosskg* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
odpisać:

Tego nigdy nie zrozumiem? Sam dopłaciłem prawie tauzena za matową i kupiłem:
http://www.x-kom.pl/p/65624-notebook-laptop-17,3-dell-vostro-3750-i5-2410m-4gb-500-7hp64-gt525-srebrny.html
(w kwietniu był droższy)
Jestem bardziej niż zadowolony (wcześniej miałem Vostro 1710)

Jeśli się koniecznie przy błyszczącej upierasz to proponuję prawie
bliźniaka:
http://www.x-kom.pl/p/65865-notebook-laptop-17,3-dell-inspiron-q17r-i5-2410m-4gb-500-7hp64x-gt525.html

Jeśli naprawdę nie grasz to:
http://www.x-kom.pl/p/65858-notebook-laptop-17,3-dell-inspiron-q17r-i5-2410m-6gb-500-dvd-rw-7hp64x.html

W obu dyski można wymienić na większe.
Co jest najważniejsze u Della to to:
"27 miesięcy gwarancji Next business Day od daty produkcji komputera"
Miałem raz okazję skorzystać i naprawdę warto - serwis Ci przyjeżdża
następnego dnia i naprawia sprzęt na miejscu - bajka :)

> Samung R780. Jest tam kilka konfiguracji do wyboru. Mam takowego i
> szczerze polecam.

Szczerze z kolei nie polecam - szajsung dobił mnie kilka razy - ostatnio
praktycznie nowy Galaxy S przestał widzieć sieci GSM.

Pozdrawiam - Mirek

--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l