Re: laptop dell studio 1555 przegrzewanie

Autor: LP <ummagumma_at_onet.pl>
Data: Sat 28 May 2011 - 22:31:22 MET DST

Użytkownik "z"
> LP pisze:
> więc zrobiłem sobie coś takiego:
> Nie do końca widać na tych zdjęciach czy wentylator dmucha czy wyciąga
> powietrze z laptopa.
> Jeśli wyciąga to utrudnia oryginalny przepływ od dołu do tyłu obudowy.

Laptop często stoi na czymkolwiek, na łóżku, kolanach czy obrusie i wtedy
warto podstawić pod niego coś takiego jak wykombinowałem. Ponieważ wlot do
(mojego) della jest po lewej u góry, dlatego wiatrak jest usytuowany
niesymetrycznie i oczywiście dmucha a nie wyciąga, chłodząc przy okazji
komorę pamięci, która jest poniżej.

> Laptop dalej stoi na małych nóżkach na płaskim.
> To już lepiej postawić go z tyłu na 2-3cm nóżkach a powietrze niech hula
> :-)

Nie twierdzę, że to idealne rozwiązanie, wykombinowałem to na chybcika i
jak dla mnie na razie wystarczy, generalnie chodziło mi tylko o
zaprezentowanie pewnej idei.
Nadal nad tym pracuję i znajduję w tym sporo frajdy.

> PS. Jak już to wzorowałbym się na czymś takim
> http://www.cdmania.pl/podstawka-chlodzaca-laptop-aluminium-hub-4port-p-675.html

Pracuję nad tym;)
https://picasaweb.google.com/lh/photo/hwE2BSRsHDgIjQouowcm49HnRvOdVn93TwCo3vKX_I0?feat=directlink

--