Re: dodatkowy tani monitor

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Sat 28 May 2011 - 19:47:41 MET DST

W dniu 2011-05-28 15:58, adam pisze:
> Witam,
> Potrzebuje kupic tani monitor min 19 cali aby podpiac go do 12 calowego
> netbooka i wygodniej pracowac.
> Zastowanie to glownie internet i obrobka zdjec (jakies przyciecie i
> wykadrowanie przed wywolaniem).
> Im taniej tym lepiej.
> Co poleciacie?

Ja kupiłem rodzicom najtańszy 19" LG jaki był w sklepie a i tak komfort
pracy w porównaniu do ekranu Eee jest nieporównywalny, do tego najtańsza
klawiatura i mysz na BT. Dla czego wogóle był kupiony Eee to już
zupełnie inna historia, ostatecznie i tak stoi w jednym miejscu i się
kurzy bo nie da się go włączyć bez otwierania.