Re: firewire z kamery do netbooka bez tego łacza

Autor: DooMiniK <fake_at_mail.com>
Data: Sat 28 May 2011 - 14:27:19 MET DST

On 26/05/2011 11:17, Karol Wojtyła wrote:
> Mam przesłać z kamery PAL na kasety miniDV z wyjściem DVOUT (firewire)
> dane do komputera który nie ma łącza firewire, ani złącza PCMCIA, ani
> złącza express card. Ma tylko USB, złącze czytnika kart SD/MMC,
> ethernet i wifi. Jak to zrobić? Podobno są jakieś redukcje kabla
> firewire do USB ale jeśli łącze usb w komputerze nie obsługuje tego
> protokołu to nic z tego nie będzie.

Najprościej, jak już pisano - podaj co to za komputer.
Ja ostatnio ojcu dokupiłem kartę do laptopa: Firewire + USB
Do stacjonarnego jest jeszcze tańsza.

p.s. przykładowo kamera mojego ojca (starszego typu) nie obsługuje
zgrywania materiału wideo przez USB, tylko zdjęcia z karty pamięci;
jedyna możliwość zgrywania filmów to właścnie 'frajerwajer'.

p.p.s. szkoda, że ten standard nie był za bardzo popularny, USB2.0
przy tym się chowa; zobaczymy, na ile będą implementować USB3.0

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel