Re: Wydajność 2D i 3D 9500GT vs 9600GT coś innego?

Autor: Q <no_at_spam.pl>
Data: Sat 28 May 2011 - 12:15:47 MET DST

> łatwo napisać ale w końcu dzisiaj kupiłem nową kartę: GIGABYTE 9600GT 1GB
> DDR3 SILENTPIPE, mam obie grafiki, na palicie 9500GT powyższy filmik TNIE
> a na gigabyte idzie idealnie

Nie zrozumiales mnie:
Nie chodzilo mi o to, ze karta w trybie 2d chodzi "wolniej" czy "szybciej",
tylko o to, ze nie ma to ZADNEGO WPLYWU NA ODTWARZANIE FILMOW.

Nadal nie napisales jaki masz procesor -
- pewnie jakis starszy, ktory nie daje rady dekodowac
tak zakodowanego materialu w takiej rozdzielczosci,
czyli aby odtworzyc film musisz wspomagac sie karta graficzna,
czyli film idzie przez PureVideo (musi isc - inaczej bedzie slajdszow).

Wg nvidii 9500GT o 9600GT maja ta sama wersje PureVideo (VP2),
czyli:
1. albo masz zjebany kodek/driver i film nie idzie przez PureVideo
2. albo nvidia klamie i 9500GT nie ma takiego zestawu PureVideo jak 9600GT

Jeszcze raz na koniec, bo jestes uparty i brniesz nie tam gdzie trzeba:
Nie patrz na zegary - to nie ma nic wspolnego z jakoscia odtwarzania filmow.
Film to nie gra 3D.