Re: Wydajność 2D i 3D 9500GT vs 9600GT coś innego?

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sat 28 May 2011 - 10:06:53 MET DST

> na obecnej grafice TNIE, prawdopodobnie dlatego że karta jaką posiadam
> czyli PALIT 9500GT DDR3 PASSIVE w trybie 2D (czyli pulpit windows)
> strasznie OBNIŻA TAKTOWANIA,procesor z 550MHz na 200 a pamięci na 100MHz

Oj, karty automatycznie dostosowują się do obciążenia, dla przykładu
GTX460 z taktowaniem pamięci 1000Mhz, przy pracy edytorskiej zwalnia do
105Mhz

Jakie jest obciążenie procesora przy odtwarzaniu filmów? Spróbuj VLC
Player, ma niezależne sterowniki do wielu formatów.

> nic takiego się nie dzieje w zwykłej grafice 9600GT gdzie zegary w 2D i
> 3D są takie same a ten sam film chodzi płynniutko

Coś musi być źle skonfigurowane, jak juz pisałem na 9300 wszystko działa
płynnie.

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/