Re: laptop dell studio 1555 przegrzewanie

Autor: Krzysztof Kucharski <szpunk_at_BEZTEGO.poczta.onet.pl>
Data: Sat 28 May 2011 - 07:25:32 MET DST

Użytkownik "Archangell" <robercisko77@op.pl> napisał w wiadomości
news:irov1a$qi2$1@news.onet.pl...

> Ino sie trochę boje bo to wiązałoby się już z rozbebeszaniem laptopa
> na pół (cały dół odejdzie)
> i nie wiem czy go potem złożę do kupy.
[...]

Trudno. Bez tego nie będzie mozliwe skontrolowanie stanu układu
chłodzenia. Ale pocieszę Cię, że DELL ma bardzo dobrze zorganizowaną
pomoc techniczną. na stronie support.dell.com powinieneś bez trudu
odszukać instrukcję demontażu Twojego urządzenia. Bogato ilustrowaną,
węcz prowadzącą za rękę. Rozsądek wskazywałby na konieczność
skorzystania z tejże.

Krzysztof Kucharski