Re: Komputer nie wsp??pracuje z dyskiem zewn?trznym.

Autor: Marcin G. <sq9etc_usun_to__at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 26 May 2011 - 09:43:44 MET DST

Użytkownik "Rafał Łukawski" <rafalweb@lukawski.pl> napisał w wiadomości
news:irksqu$flb$1@news.onet.pl...

> Nie wiem czy firma Allegro produkuje obudowy Top Green ;) Podeslij link do
> producenta.
>
> Czy obudowa kiedykolwiek dzialala z jakims dyskiem? jezeli nie - reklamuj,
> to wstepnie wyglada na problem z obudową (BTW. w przypadku eSATA często
> (nie zawsze) są obsługowiane przez niezależny chip na płycie, porty te
> można aktywować lub deaktywować w BIOS.
>

> --
> Szybko i tanio - http://luktronik.pl/

Na płycie jest kontroler e-SATA i IDE bodajże JMicron, od zawsze mam
włączony w BIOS-ie.
Linka do producenta, nie znam. Jestem teraz w pracy. Nie przypominam sobie
żeby był tam jakiś adres WWW na pudełku lub urządzeniu. To jakieś tanie
badziewie. Nie chciałem wydawać na obudowę do dysku tyle co na dysk, bo to
bez sensu. Jak będę miał chwilę to sprawdzę jeszcze z innym dyskiem i/lub z
innym komputerem.

Marcin