Komputer nie współpracuje z dyskiem zewnętrznym.

Autor: Marcin G. <sq9etc_usun_to__at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 26 May 2011 - 07:33:37 MET DST

Kupiłem dysk Samsung 103SJ 1 TB. Zapięty bezpośrednio do portu SATA na
płycie jest poprawnie wykrywany przez BIOS.
Po włożeniu do obudowy 3,5" zaczynają się klocki.
Gdy podłączę ją do kompa przez e-SATA zero reakcji zarówno przed włączeniem
komputera jak i w trakcie pracy.
Gdy podepnę ją przez USB 2.0 (wyprowadzone na tylny panel płyty głównej)
system twierdzi, że urządzenie ma awarię, sterowniki są niepotrzebne lub
niezaładowane. Dysk nie jest widoczny w menadżerze urządzeń, jak i w
zarządzaniu dyskami.
Obudowa na dysk to jakiś Top green z Allegro.
Sprawdzałem z systemami XP Pro, Vista HP 32 bity i Windows 7 64 bity.
Da się coś z tym zrobić?

Marcin