Re: ATI - Użycie procesora graficznego

Autor: Taz <taz_at_iplan.pl>
Data: Wed 25 May 2011 - 21:29:00 MET DST

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:irjj9a$s3r$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Taz" napisał w wiadomości grup

> Wysil się, użyj mózgu i przejdź na kartę sensorów.

Mam tylko 2 sensory
GPU COre Clock oraz GPU Memory Clock
BiegnÄ… 2 czerwone paski.
Wartości: Current, Lowest, Highest, Awerage - Wszystko to samo
Dalej cała pusta plansza i na dole: log to file i tryb background.
Chyba nic nie pominÄ…Å‚em.
Ale po opcji "sensors use Fahrenheit" wnioskuję, że czegoś tu brakuje.