North Bridge VIA PT880 Pro - temperatura

Autor: Taz <taz_at_iplan.pl>
Data: Wed 25 May 2011 - 16:36:36 MET DST

Witam,
Chyba już poruszałem kiedyś ten temat,

Na mostku północnym jak w temacie mam chłodzenie pasywne 40x40x40

Radiator nie jest nawet ciepły, jak to możliwe?

Kiedyś zauważyłem na nim po zdjęciu radiatora ukruszone rożki obudowy,
ale gdyby był uszkodzony to chyba komp by nie odpalił.. ?

rzuciłem w google "VIA PT880 Pro chipset temperature".
Różnie piszą: 40, 50*C, a mój chipset jest chłodny.

Czy jest jakiś program, który by pokazywał temperaturę mostka północnego?
EVEREST pokazuje temp. płyty głównej, ale to chyba nie North Bridge?

--
Pozdrawiam