[SPAM] Nosniki

Autor: Tom01 <news_at_pl.mastiff.popraw.kolejnosc>
Data: Wed 25 May 2011 - 00:47:42 MET DST

Na grupie jest kupa ludzi od komputerów a ja mam strasznie pilną
potrzebę. Czy może ktoś ma możliwość udostępnienia obrazów oryginalnych
nośników DELL'a z systemem Win 2003 R2 64-bit? Nie chodzi oczywiście o
żadne piractwo. Mam serwer, mam licencję na nim, i za chorobę nie mogę
zdobyć tych płytek aby postawić na nim system. DELL się oczywiście
wypina na takie stare maszyny i systemy a OEM nie działa.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!