zewnętrzny dysk do tunera ADB 2850 ST (TNK HD, N)

Autor: Marek <marek.grupy_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 23 May 2011 - 22:36:20 MET DST

Mam tuner ADN 2850 ST i chciałbym do niego podłączyć dysk.
Na forach SAT polecany jest dysk:
Adata ASH93-640GU-CRD 640GB
http://www.oleole.pl/dyski-twarde/adata-ash93-640gu-crd-640gb.bhtml?from=skapiec
Podobno działa i to dobrze, ale z kolei infolinia N zastrzega, że dysk ma
mieć zewnętrzne zasilanie.
Oglądnąłem zasilacz tunera i widzę, że jego wydajność prądowa jest 1.5 A, a
mająć na uwadze, że sam tuner pobiera jakiś-tam prąd (nie mierzyłem) to
rzeczywiście na dysk za wiele nie zostaje, a nawet, jak będzie działał, to
trudno przewidzieć długoflaowe skutki dla przeciążenia linii 5V w tunerze.

Ponieważ dyski 2.5" sa cichsze, przydałby się dysk zewnętrzny 2.5" z
zasilaczem. No i ważne, żeby się chciał wyłączyć przy braku aktywnośi
dekodera=standby dekodera.