Re: PC recovery card - jak to dziala

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 23 May 2011 - 10:09:47 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "OkuczaWa"
>no np taki bajer
>
>http://allegro.pl/najlepsze-zabezpieczenie-pc-recovery-card-v12-8-pl-i1607334811.html
>
>o co w tym chodzi?
>wycztlałem tylko, ze to bootuje sie komp jakby z karty sieciowej

O ile dobrze pamiętam, tego typu rozwiązania traktują dysk jako snapshot
tylko do odczytu, natomiast wszelkie zmiany zapisują w pamięci (czy też
na wydzielonym kawałku dysku).
Natomiast to konkretne rozwiązanie powaliło mnie. Albo chłopaki nie
umieją czytać, albo nie wiem jako to nazwać.
"Dlaczego defragmentacja dysku jest zalecana?
Ponieważ karta Recovery Card wykorzystuje ostatnie sektory dysku
twardego. Defragmentator dysków przesunie wszystkie pliki zajmujące te
sektory, gdyby tak się nie stało byłyby one nadpisane przez kartę
Recovery Card."

--
| http://epsilon.eu.org/ |