Re: Netbook - jaki?

Autor: Maciej Bojko <maciej.bojko_at_gmail.com>
Data: Sun 22 May 2011 - 11:53:24 MET DST

On Sat, 21 May 2011 19:29:49 +0200, user@domain.invalid wrote:

>Założę się, że Twoja obiektywność wynika z faktu, że takie urządzenie
>posiadasz ;) Zanim stwierdzisz, że moja opinia jest nieobiektywna bo nie
>posiadam, to ci powiem, że posiadam. Ale sam bym za to nie zapłacił :P

To, że tobie coś nie pasuje, nie znaczy, że jest obiektywnie do dupy,
tylko, że tobie nie pasuje. Tyle.
(Nb. dziesięć lat temu standardem oglądania filmów, jeżeli nie bliśmy
w kinie, był dwudziestocalowy telewizor oglądany z przeciwnego krańca
pokoju. Obraz wielokrotnie mniejszy, niż w dziesięciocalowym
wyświetlaczu trzymanym na kolanach. I jakoś ludzkość funkcjonowała.)

--
Maciej Bójko