Re: [OT] Re: program do benchmarków

Autor: Przemek <raz_at_onet.pl>
Data: Sat 21 May 2011 - 20:26:35 MET DST

JoteR nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
> Własnie te GIGABAJTY umożliwiają zapanowanie zwykłemu klikaczowi nad
> maszyną. W przeciwieństwie do owych 8-bitowców, które własnie wymagały
> "sztuki czarnoksięskiej", w postaci choćby najprostszych zaklęć z
> Tajemniczej Księgi zatytułowanej złowrogo Podstawy ZX BASIC lub lektury
> heretyckich artykułów pod bluźnierczym tytułem "Głos Pana, czyli o
> przerwaniach w ZX Spectrum".

E tam. Do odpalenia Prince of cośtam nikomu zaklęcia specjalne nie były
potrzebne, a winword 16 bitowy w wersji 2.0 dla win 3.11 jakoś specjalnie
wiele mniej niż 2007 nie robił. No a nawet jeśli wiele, to nie o tyle wiele,
żeby to tłumaczyło wzrost jego objętości z paru mega, to gigabajtów (mówię o
instalce, to sam exe dalej niewielki, ale nie exe się liczy).
Przem