Re: Seagate Momentus XT - chyba jednak nie taki doskonały:(

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 21 May 2011 - 12:45:21 MET DST

"Doxent" napisał:

> owszem co prawda nie Vaio ale podobny objaw a nawet możnaby rzec
> niemal identyczny sprawiał mi kiedyś jeden Acer. Pomogło wyjęcie baterii
> i praca na samym zasilaczu. O dziwo z włożoną baterią komputer lagował
> niesamowicie. Wystarczyło pozbawić go baterii i chodził jak burza.

Tak, też tak miałem w jakiejś Toshibie. Ale tam bateria nawet nie udawała,
że jest sprawna.
W tym przypadku kluczowy wydaje mi siÄ™ ten fragment:
"przeprowadzam defragmentację, już tylko ona się rozpoczyna i komputer
momentalnie dostaje skrzydeł! Po jej zakończeniu systematycznie prędkość
maszyny spada."
Być może defragmentator (systemowy?) blokuje jakieś procesy ineksacji czy
coś rzeźbiącego po dysku. Ale co i jak - to już NTG.

JoteR