Re: Burza i indukcja w antenach WiFi

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sat 21 May 2011 - 01:55:57 MET DST

"PioM" 524f.000005c1.4dd69034@newsgate.onet.pl

> Dobrze że jest trochę czasu nawet na tak długie e-maile.
> Można to potraktować jako aktywną umysłowo rozrywkę.

> Skąd ta nienawiść do księży?

Nie wiem. Ja nie czuję do nich nienawiści.
A skąd tyle do nich nienawiści u innych ludzi? -- nie wiem.

Ale od kiedy odwróciłem się do Benedykta XVI mam łatwiej z masami ludzi.

> Realizują cele "Idźcie i rozmnażajcie się".

Idźcie? A kto to zlecał? O ni nie mają nic przeciwko rozmnażaniu się
ludzi pijących alkohol i palących tytoń -- bo wiedzą, że to przyszłe
pewnikami wśród owieczek do skubania. Pijaczka i palaczka idzie
później do kościoła, daje na tacę, na mszę i prosi o zdrowie
zmarnowanego dziecka.

A ja po prostu nie piję i ni palę.
Reakcja księży (Józefa Koszewnika na przykład -- białostockiego
duszpasterza akademickiego) jest jaka? Opowiadają dziewczynom,
że jeśli ktoś nie pije wcale, to za jakiś czas będzie chlał na umór.

> Pisałeś, że próbowali cię swatać.

Może i pisałem. Różne rzeczy piszę. Swatali mnie z katechetką.
Nie tyle księża co rodzina katechetki -- rodzina należąca
do Korterii, jak ja opisuję te kręgi. (ludzi żyjących
z przysłowiowej tacy)

> Rozmnażanie w przyszłości może uratować życie.

A w teraźniejszości?

> Łamanie przykazania 6 i 7 zwiększa prawdopodobieństwo śmierci.

Cudzołożenie i zabijanie?

> W barbarzyństwie przez to była by prawdziwa rzeźnia i nieustający ciąg
> zemst "oko za oko".

W rzymskim katolicyzmie jest jeszcze gorzej.

> Możemy być wdzięczni Bogu za to że jest.

Za to, że jest Bóg? :) W rzeczy samej -- jak by
Go nie było, jak moglibyśmy być mu wdzięczni? :)

> Czasami zamiast mścić się trzeba pomyśleć...

Ale tylko czasami? Ty źle czujesz się czy jesteś zmęczony? ;)
(czytać --> pijany)

> Nie pisz o oszustwach związanych z pieniędźmi.
> Mogę cię szanować za to, że brzydzisz się kłamstwem.

No i co tych możliwości? ;)

> Piszesz, że nie wszyscy płacą podatki Bogu. Bez pieniędzy i pracy będziesz
> głodny. Może dlatego są te choroby. Oszczędzanie na podatkach możę mścić się.
> Chory duch to i chore ciało...

Być może -- Bóg jest chory, bo nie zebra podatków. ;)
Ale ja nie pojmuje Twoich myśli przekazywanych tutaj.

> Obwiniasz Boga za swoje choroby z dzieciństwa.

Diabli wiedzą, komu Ty odpisujesz, ale chyba nie mnie. :)

> Na świecie mogą dziać się
> rzeczy, których nawet nie wyobrażasz sobie i nie pomyślałbyś o nich.

Możliwości rzeczy nie są dla mnie istotne -- jak i Twoje możliwości. :)

> Może
> nawet wszystkie wariacje najgorszych pomysłów i koszmarów. Teoretycznie to
> możesz urodzić się w jakimś miejscu

Tak, ale musze wierzyć w reinkarnację -- bo już urodziłem się... :)

> i będą cię mścili na tobie całe życie
> chorobami i leczeniem, np. za to że nie płaciłeś podatków lub za to że
> obrażałeś Boga, a nawet możesz przez to umrzeć, wszystwo zależy od litości
> Boga.

Jeśli Bóg będzie litościwy -- umrę z powodu płacenia,
a jeśli nie okaże mi swej litości, umrę z powodu choroby? ;)

> Możesz nie mieć nawet szans przez wiele lat zmienić stanu rzeczy.

Stan cywilny? Nie wydam za mąż rzeczy? ;) A t pech!!
Niemal jak kobiet posażnych, które ni potrafią wyjść za mąż. ;)

(bo żaden chłop nie chce brać ruchanej na swoja żonę)

Do tych kobiet i do innych:

 jak facet nie ,,urodzi'' na czas -- niewiele się dzieje złego
 (po prostu ma mniej gęb do wykarmienia)

 ale jak kobieta nie urodzi na czas, to głupieje
 (bo jej organizm domaga się ciążenia i rodzenia)

> Nie wszystko jest tak optymistyczne jak serial "Po tamtej stronie".

Nie znam tego serialu. Ale ponoć seriale są bezpieczniejsze niż programy krakujące. ;)

-=-

Wiesz co? Pierdolisz zupełnie bez sensu. :)

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'