Re: Zamiana dysku - czy dobrze wykonałem

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sat 21 May 2011 - 00:52:34 MET DST

"Agent" ir5fr3$rtc$1@news.onet.pl...

> Dobrze sie mówi ale 300 GB to nie tak mało. No nic wezme kompa z pracy +

Kopiowanie nie jest destrukcyjne -- przysięgam na dusze
moich niepoczętych dzieci, ale i tak warto mieć kopie.

Albo inaczej -- kopiowanie nie jest niebezpieczne, co nie
znaczy, że jest bezpieczne używanie dysku w ogóle. Dysk
w trakcie kopiowania może na przykład spaść ze stołu
lub zostać zalany herbatą czy piwem. :) Ale to nie
jest tak, że kopiowanie jakoś wywraca kubki czy puszki
lub zsuwa dyski na podłogę -- jest tak samo niebezpieczne
jak każde używanie dysku, z tym że często kopiowanie ma to
do siebie, że jakiś dysk jest podpięty jakoś prowizorycznie
i ta prowizorka jakoś ściąga gromy z nieba. ;) (woła o pomstę do nieba)

Ja mam za sobą zrzucenie kubka pełnego herbaty (oglądałem film,
miałem kubek pełne herbaty na stole, ale komputer z na kolanach
a nogi na stole -- zdejmując nogi, ściąłem kubek) i wywrócenie
kubka z herbatą wprost na dysk. :)

Oba zdarzenia upewniają mnie co do istnienia sił wyższych opiekujących się mną. ;)
W obu wypadkach niczego cennego nie zalałem -- reklamówkę z Citi (właśnie miałem
ją wywalić do kosza, ale żal mi jej było i pomyślałem, że może jednak do czegoś
mi przyda się -- cuda się zdarzają) podłogę (po prostu wytarłem) i dysk w obudowie,
ale na szczęście (diabli wiedzą po co) miałem pod ręką ręcznik, którym natychmiast
wytarłem dysk, zanim herbata rozlana po obudowie dysku rozlała się po szczelinach
tejże obudowy...

BTW kubków -- już wiem, że są potrzebne kubki z szerokimi dnami, nieprzewrotne.
Ale i co z tego, skoro można cały kubek, bez przewracania zrzucić ze stołu?...

300 GB to dużo? Za 300 złotych można było niedawno
kupić 1000 GB 2.5 calowego dysku Samsunga w obudowie z USB 2.0...

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'