Re: Na co wymienić 7900GS?

Autor: Kapsel <kapsulskiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 20 May 2011 - 12:57:00 MET DST

Fri, 20 May 2011 12:32:43 +0200, qwerty napisał(a):

> Jeżeli ktoś bierze mało popularny system to musi się liczyć brakiem supportu od
> producentów sprzętu.
> Zresztą wybór linuxa jest świadomy więc niech nie narzeka na ati.

Ja wybrałem linuksa z ciekawości i w nadziei na usunięcie problemu
wirusów/robali itd. Z perspektywy czasu na pewno nie mogę powiedzieć, żeby
był to wybór świadomy. Świadome to może być wybranie drugiej dystrybucji ;)

Zresztą nie wiem do czego tak naprawdę pijesz, kiedy zarówno nvidia jak i
ati sterowniki dla linuksów wydają, może nie są one idealne, ale ogólnie
działają prawidłowo.

--
Kapsel
  http://kapselek.net