Re: Zamiana dysku - czy dobrze wykonałem

Autor: Agent <wprzyjemski_at_onet.ue>
Data: Fri 20 May 2011 - 12:21:39 MET DST

Użytkownik "Dedektyf" <pan_arek@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ir59h6$ojv$1@inews.gazeta.pl...

> Co ci skasuje dane ? włożenie dysku do lapka czy skopiowanie całej
> zawartości na nowy dysk ? Bo nie bardzo rozumiem

To może zapytam inaczej. Co dokładnie otrzymam robiąc kopię z dysku 160 GB z
partycjami:
1) Partycja recovery ok 4,8 GB z czego 3.2 GB zajęte
2) Partycja C z systemem XP ok 40 GB
3) Partycja D z danymi - pozostałe z 160 GB dysku

na dysk 500 GB z danymi? Bo ja mam wrażenie że dane z dysku 500 GB się
skasują. Mam rację? Dlatego kombinuję z kopiowaniem partycji a nie całego
dysku.