Re: Zamiana dysku - czy dobrze wykonałem

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Fri 20 May 2011 - 08:46:58 MET DST

Dnia 2011-05-20, o godz. 01:12:51
"JoteR" <joter@pf.pl> napisał(a):

> "Maciek Babcia Dobosz" napisał:
>
> (przeklejone z następnego posta)

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> Jesteś pewny, że te dane nadal tam pozostaną? ;->

Ja to rozumiem że chodzi o przeniesienie partycji z danymi z dysku
źródłowego. Zwłaszcza że pisze że chce taki efekt uzyskać a nie że na
nowym dysku ma jakies dane.

> Ale one już tam są. O ile wątkotwórca czegoś nie pokręcił.

Zwróć uwagę na zdanie: "Na nowym dysku 500 GB chcę uzyskać:" i dopiero
wyliczankę.

> Co z tego, skoro użyte w proponowany sposób - równie szkodliwe.

Jak zrozumiałem że autor wątku che po prostu kopię tego co ma na dysku
źródłowym tyle że jedna z partycji (z danymi) ma być większa. Opisana
procedura daje właśnie taki efekt.

Zdrówko