Re: Trzy monitory - jaka karta graficzna

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 19 May 2011 - 09:08:08 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "RudeBoy"
>No dokładnie o to mi chodzi.

No to wystarczą praktycznie dowolne karty.

>No tak ale w sterach nVidii jest też obsługa wielu monitorów choć chyba
>ona nie wnosi nic extra do podstawowej windowsowej funkcjonalności.

Ano właśnie. Funkcjonalność wielu ekranów ćwiczyłem już na 98SE (jak
kolega wcześniej pisał) na zestawie S3Trio + Trident8900 :-)
I chodziło.

>Opcję dokupienia drugiej karty rozważę. Jednak wolał bym zakupić nowszą
>kartę, która obsłuży 3-4 monitory.

Można, ale to po prostu droższe rozwiązanie.

--
| http://epsilon.eu.org/ |