Re: Pob贸r mocy w stanie w "idle"

Autor: Mateusz <mateusznospam_at_vp.pl>
Data: Wed 18 May 2011 - 17:32:32 MET DST

U偶ytkownik januszek napisa艂:
> Kapsel napisa?(a):

> Owszem - ale moje wyliczenia dotyczy komputera, ktory nie caly czas
> pracuje w trybie jalowym.

Zalezy co masz w srodku. Mnie - odkad mam ciagle wlaczonego PC rachunki
wzrosly ok. 40 zl/mc. Po wlaczeniu drugieg o kolejne mniej wiecej 40 zl.
  Wzrost byl zauwazalny - ok. 150 zeta wiecej za prad. Teraz na miesiac
wylaczylem jednego kompa (przestal byc potrzebny ciagle on line) i
rachunki spadly ok. 50-70 zeta.

Bo jeszcze dodatkowo zainstalowalem wylacznik czasowy do urzadzen takich
jak drukarka, g艂osniki, niszczarka, kt贸re jak spie nie musza ciagnac
pradu, wiec ok. 10 godzin "nocnie" samo si臋 wy艂膮cza i rano samo si臋
w艂膮cza ;)

Oraz wymienilem wszystkie zar贸wki (jakies 7 sztuk) na energooszczedne.
Teraz "setka" ciagnie 15W ;)