Re: Pobór mocy w stanie w "idle"

Autor: Kapsel <kapsulskiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 18 May 2011 - 14:36:43 MET DST

Wed, 18 May 2011 14:00:48 +0200, knrdz napisał(a):

> Zależy od karty. Są takie, które zadowalają się wtedy dosłownie kilkoma
> W (np. HD4670), ale i z wybitnie prądożernym idle, do których zalicza
> się oidp także HD4850. Polecam lekturę http://silentpcreview.com

Tak w międzyczasie pogóglałem i trochę dziwne, bo wartości poboru mocy z
idle dla tych samych kart wahają się dość mocno (100-150W), a przyjąłem że
to karta graficzna będzie jeść gros mocy...

Inna rzecz, że bodaj 4850 już nie jest tak współczesna jak myślałem
(benchmark.pl mówi, że już nie robią?)... co więc dobrego jest na dziś z
wydajnych rozwiązań, które pozwolą grać w wysokich rozdzielczościach, a
przy tym nie będą jeść (relatywnie) dużo prądu w idle? :>

--
Kapsel
  http://kapselek.net