Re: Odtwarzacz dvd nie widzi plików.

Autor: Kazimierz <analizy_at_filtrantyspamowy.analizyrynkowe.cal.pl>
Data: Wed 18 May 2011 - 11:32:23 MET DST

Cześć.

Nie śledziłem wszystkich odpowiedzi, więc może podobna odpowiedź już się
pojawiła.
Miałem taki sam problem z Mantą, tzn. odtwarzacz dokładnie nie widział
żadnych plików na płytce. Wyglądało to tak, że na płytce, np. CD były
nagrane jakieś krótkie filmy i płytka była bez problemu odtwarzana w
komputerze, a odtwarzacz DVD nie był w stanie odczytać nawet listy
plików, która na ekranie telewizora po prostu była pusta.
Według mnie odtwarzacze DVD w ogóle, bo na pewno nie jest to problem
tylko Manty, mają problemy z odtwarzaniem niektórych płyt (nie chodzi tu
o kodeki, a o samą fizyczną płytę jako nośnik).
Moim zdaniem powinnaś wziąć płyty, których nie odtwarza Twój odtwarzacz
i spróbować je odtworzyć na innym odtwarzaczu. Możliwe, że tam będzie OK.

Spotkałem się też z problemem odtwarzania standardowo nagranych płyt
DVD, konkretnie z wesel. Markowe odtwarzacze nie były w stanie odtworzyć
niektórych, a te z niższej półki radziły sobie z nimi bez problemu.

Moim zdaniem powinnaś albo zmienić płyty na których nagrywasz, albo
zmienić odtwarzacz. Taniej będzie zmienić płyty :)

Pozdrawiam,
Kazimierz