strona z wynikami testów kart graficznych

Autor: Andrzej <chrzan_a_at_wp.pl>
Data: Tue 17 May 2011 - 08:02:06 MET DST

Witam,
znalazłem fajną stronę z wynikami testów procesorów, na której można
szybko porównać wydajność procesorów. Oto link: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php
Interesuje mnie, czy jest podobna strona w wynikami testów kart
graficznych? Szukałem trochę, ale nie znalazłem nic konkretnego.
Zaznacze, że wyniki tech testów, zarówno kart graficznych jak i
procesorów chce wykorzystać do napisania specyfikacji na zakup
komputerów.
Bardzo proszę o pomoc. Z góry dziękuje, pozdrawiam